februarie 2008

February 19, 2008 at 6:52 pm (Uncategorized)

01.02.08
19:58

Foaie verde foi de praz
Am ciorba pe aragaz
Pun un morcov, o potata
Sa iasa ciorba umflata
Si mai pun si bulion
Si-atunci iese chiar beton
Sa mananca gura mea
Ciorba acra cu fidea
Bafta finu, drum frumos
Si sa ne fii sanatos

02.08.08
21:09

Foaie verde muratura
mi-au cazut ochii in gura
Sunt asa de obosit…
Frate mi-e sa nu-i inghit
Si nu-i decat ora noua
Tre’ sa ma si spal la oua
Te astept ca sa vii maine
Sa-mi aduci plasa cu paine
Ne e foame, bani nu sunt
M-apuc sa mananc pamant
Altii-au murit, stii ce zic
Si tot n-au avut nimic
Stii ce vreau sa te mai rog?
Ca sa ajuti un milog
Sa-mi aduci o damigeana
Din recolta pe spranceana
Sa pui tu intr-o sabena
Niste suc de-ala de ghena
Sa-mi aduc si eu aminte
De cum era inainte
Cand stateam fara un ban
Si-ascultam Pavel Stratan
Te salut stimate domn
Iti trimit mesaj si dorm

05.02.08
20:58

Foaie verde ca-n povesti
Finule tu mai traiesti
Ca nu stiu ce sa mai cred
Mai esti viu sau are you dead?
Ma tem pentru viata ta
Sper ca n-ai patit ceva
Tu chiar m-ai uitat de tot?
Nu-s perfect dar fac ce pot
Da un SMS, un semn
Doar n-ai inima de lemn
Astept cu berea la bord
Sa-mi iei piatra de pe cord
Te saluta-ngrijorat
Finul tau fara pacat

05.02.08
21:25

Foaie verde trei mansarde
Finu sunt pe baricade
Scriu, ma uit pe curs si plang
Acasa cand mai ajung?
Ce sa fac finu, muncesc
Nu am timp sa chefuiesc
Si bea-ti berea linistit
Finu Snack nu a murit
Traieste si inca bine
Dar acasa rupt el vine
Oboseala il rapune
Snack nu iti mai poate spune
Prin mesajele hazlii
Povestiri pentru copii
Dar acuma, din mandrie
Finu a putut sa-ti scrie
Un mesaj adevarat
Pentru finul preferat
Te salut, macar atat
Berea sa-ti curga pe gat

06.02.08
19.54

Foaie verde de orez,
Finu iar te deranjez
Iti urez spor la-nvatat
Ai grija, nu fi stresat
Sa fii bun si rabdator
Cand dai credit la popor
Noapte buna mai Danut
Sanatate la preput

08.02.08
19.13

Foaie verde de salata
Plec acasa, sunt in rata
Am platit un snop de bani
Patronii-astia sunt chiar tigani
Fac profit, fac pula mare
De pe a noastra spinare
Ma gandesc acum cu frica
Sa-mi iau o rata mai mica
Sa plimb juma’ de popor
Sa fiu si eu tatalor
Sa-i dau talpa pe sosele
Sa ascult si eu manele
Sa pun bani in buzunar
Sa-mi iau un BMW macar
Te salut fara reper
Finu, acum pasager

08.02.08
20:12

Foaie verde, din masina
Iti scriu, stau ca o sardina
50 de insi s-au urcat
Usa s-a inchis fortat
De se deschide vreodata
Se revarsa toti din rata
Dau cu capul de bordura
Raman fara dinti in gura
Mergem catre Orizont
Suntem ca aia pe front
E noapte, nu vad nimic
Mi-e cam tarsha, drept sa-ti zic
Cu atatie fini si nasi
Sper ca merg spre Calarasi
Sper ca asta de conduce
Sa n-aiba-n plan a ne duce
Cu masina in camp gol
Si sa ne-o de-a la namol
De se-ntampla sa ne arda
Strang din buci si-l duc la garda
Sa il bage la bulau
Sa-i dea si lui la cacau
Te saluta separat
Finu’ din Lehliu Sat

08.02.08
20:52

Foaie verde imparat
Am mancat si stau in pat
Ma uit la televizor
Eu si un intreg popor
Finu, ai scapat OK
Dintre finii multi si gay?
Ca mi-a fost teama un pic
Pentru tine, ce sa zic
Acu-i la TV-i film
Cu Stallone-n rolul prim
Ar fi bine sa il vezi
N-ar fi indicat sa-l pierzi
Te salut cu mult respect
Finu Snack. Ma pupi in rect

08.02.08
21:02

Finu-s bine, fara saga
Am si rozeta intreaga
Rad acum fara rusine
Se uita lumea la mine
Cum sa scrii asa ceva?
Finu’ o s-ajungi o stea
Esti o minte luminata
Si te mai salut o data
Mesajul l-am terminat
Ca intru in Combinat
Sanatate si succese
Te pupa finu pe fese

08.02.08
23:26

Foaie verde, foaie grasa
Finu, am ajuns acasa
Tata e torpila iar
Pe mine ma doare-n car
Acu stau putin si eu
Am pus buca pe veceu
Si incerc cu mult elan
Sa-l elimin pe dusman
Sa se duca pe Jirlau
Sa nu stea in matzul meu
Te saluta inc-odata
Finul tau de pe privata

09.02.08
11:45

Foaie verde de verdeata
E sambata dimineata
Facem ciorba, ne distram
Matzu’ sa il saturam
Sa ne simtim si noi plini
Nu ca tot restul de fini
Care stau cu burta goala
Ca n-au ce sa puna-n oala
Te saluta din Bucale
Finu la gura cu bale

09.02.08
13:35

Foaie verde de artar
Finu sunt la tara iar
E frig, vremea e nasoala
Am dat blana la centrala
Si bagam si noi in gura
Niste ciorba si friptura
Bem o bere, o vinoasa
Ca doar de-aia sunt acasa
Daca iti mai scriu putin
De foame o sa lesin
Asa ca inchei, te las
Ca ma duc sa bag sub nas

10.02.08
17:36

Foaie verde de castan
Finu, nu mi-am luat Logan
Prin urmare sunt in rata
Vin spre voi inca o data
Un traseu ca in povesti
Fundul tarii-Bucuresti
N-am plecat, mai stam putin
Platim lozu’ si-o tulim
Prin zapada si prin frig
Cu soferul la covrig
Cu muzica-n difuzoare
Si cu finii de rigoare
Am ratat din fericire
Cursa cu nenorocire
Cu marele atelaj
Care-i rosu, cu etaj
Si tot transporta tarani
Cu succes, de mii de ani
El e-acela care-odata
A adus o mare gloata
Cu haine largi si turban
Din Imperiul Otoman
Te saluta din Iveco
Finul tau, in drum spre PECO

11.02.08
22:08

Foaie verde din Banat
Telefonu-i la-ncarcat
Stau in cur pe taburet
Si incerc sa fiu poet
Trebuie sa militam
Cu sistemul sa luptam
Sa adoptam untrend nou
Felatia in metrou
Hai ca nici nu mai vad tasta
Te salut si ASTA BASTA

12.02.08
20:18

Foaie verde din metrou
A sosit clipa din nou
Sa stau incordat, pe vine
Si sa-ncerc sa dau de tine
Te intreb foarte serios
Ce mai zici?Esti sanatos?
N-ai putere sa mai scrii?
Te-ai insurat?Ai copii?
Ai mobilul urmarit?
Esti mort si ai putrezit?
Ai atata de-nvatat
Ca pe finu’ l-ai uitat?
Da un semn, un telefon
Doar apasa pe buton
Un mesaj sau o scrisoare
Pasarele calatoare
Pune un bututc in drum
Si da-i foc, sa iasa fum
Fa ceva, ca nu-nteleg
Ca sa stiu ca esti intreg
Te salut, seara frumoasa
Ma duc sa beau o beroasa

12.02.08
20:33

Foaie verde cat un dric
Finu cred ca am limbric
Ma mananca-n cur de mor
Cat toata piata Obor
Ba nene nu sunt nebun
Cand incep sa-ti scriu sa-ti spun
Ca acasa cand ma duc
Nu poci nici sa ma apuc
Sa ma spal, sa bag in mine
Finu tine minte bine
Acuma m-am asezat
Pe iubitul nostru pat
Nustiu de ma mai ridic
De aceea eu iti zic:
Te salut cat stau pe spate
Zicand: Foarte tare frate!

14.02.08
13.11

Foaie verde branza rasa
Sunt in pauza de masa
Am mancat, ce-i drept putin
As bea un pahar cu vin
Si acuma m-a luat somnu’
Striga astia: “Alo domnu’!”
M-as intinde pe o masa
Dar am o colega grasa
Si daca s-ar supara
In gura m-ar arunca
S-ar scobi printre masele
I-auzi grasa pulii mele
Te salut finu, normal
Eu si grasa cat un cal

14.02.08
19:38

Foaie verde, foaie foaie
Ete ziua cu cadoaie
Flori, inele, coji de nuca
Toata lumea-ar da o buca
Sa-ti spun azi ce sa-ntamplat
Si mancare-am capatat
Am fost sa duc o comanda
La aia de fac pe banda
7 Days nu iti spun glume
Chipita e al lor nume
Dau sa plec…”Unde te duci
Asa cu mana-ntre buci?“
Si mi-au pus intr-o cutie
Multe cornuri ca sa fie
A mancat tot Sepadinu’
Croissantele de la finu’
Inchei brusc, c-asa sunt eu
Si-am amortit pe veceu

16.02.08
09:39

Foaie verde foi de nuc
M-am trezit, am scos un muc
L-am facut bila usor,
L-am aruncat pe covor
Vroiam sa te-ntreb asa
Azi facem si noi ceva?
Sa iesim si noi pe strada
Facem un om de zapada
Dam un foc, spargem un geam
Sau o punem de-un ticlam
Am mai scris mesaje-aseara
Pe computer intr-o doara
Si-am constatat un record
Douas’trei de pagini Word
Te-am salutat de acia
Da mesaj s-atingem mia

16.02.08
10:53

Foaie verde, foaie trasa
Ma chinui sa pun pe masa
Un castron de cereale
Si laptele de rigoare
Finu nu stiu ce sa zic
Sa facem si azi un mic
Poate mergem prin oras
Sa mancam un tauras
Sau poate mancam un mic
Si bem si bere un pic
Te salut finu si plec
La piata, sa iau un bec

16.02.08
15:38

Foaie verde trei smochine
Bag un mar cu vitamine
Am mancat si-o ciorba acra
Cum e sufletul de soacra
Cu ardei iute cu tot
O sa plang cand o sa-l scot
Carmen toaca niste ceapa
Avem ochii plini de apa
Lacrimam, ne chinuim
Asta e, tre’ sa traim
Zi, aveti vreun plan, ceva
O beroasa, o cafea?
Poate vb mai tarziu
Sper sa mai fiu inca viu
Te-am pupat pe omoplati
Cu ochii inlacrimati

17.02.08
16:11

Foaie verde din Mizil
Finu, n-ai un Colebil?
Am mancat, sunt plin de tot
Aoleu, ba, nu mai pot
Nu stiu cum sa procedez
Inc-un pic si explodez
O sa-ncerc sa atipesc
Poate-o sa ma mai golesc
Te salut acum cu pizma
Si ma duc sa-mi fac o clisma

Leave a comment